Pitanje:
Kako bi ovo-lakto vegetarijanci trebali nadoknaditi nedostatak mesa u prehrani?
Von Huffman
2015-04-01 08:42:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ovo-lakto vegetarijanac uključuje u prehranu i jaja i mliječne proizvode, ali meso je potpuno isključeno. U redovitoj nevegetarijanskoj prehrani meso je vrlo važno i pruža brojne koristi ako se pravilno konzumira.

Čula sam za mnoge probleme koje vegetarijanstvo može izazvati, jer tijelo prestaje primati važne hranjive sastojke, a uobičajeno je da se prehrana ne mijenja kako bi se nadoknadio nedostatak mesa.

Kako ovo-lakto vegetarijanac treba nadoknaditi? Mesne blagodati se gube, a tijelu ih i dalje trebaju. Koje promjene u prehrani vegetarijanac treba izvoditi da bi neprestano dobivao hranjive sastojke koje je meso prestalo pružati?

Drugim riječima, koju prehranu ovo-lakto vegetarijanac treba biti zdrava bez mesa?

četiri odgovori:
#1
+15
JohnP
2015-04-01 09:16:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Postoji nekoliko razmatranja kada se gleda zdrava vegetarijanska lakto-ovo vegetarijanska prehrana.

Potpuni proteini

To je prilično lako u ovoj vrsti dijeta, jer jaja sadrže cjelovite proteine. Postoji i nekoliko biljnih izvora (poput kvinoje, heljde i konoplje) koji sadrže ili cjelovit proteinski profil ili 9 esencijalnih aminokiselina u dobrim količinama. Konoplja također sadrži Omega-3 masne kiseline do kojih je teško doći bez plodova mora.

Zdrave masti

Jedan od glavnih razloga zdravih masnoća u dijeta je za pravilan transport vitamina topivih u mastima (A, D, E i K) u tijelo. Orašasti plodovi i avokado primjeri su zdravih masnoća, kao i masline i maslinovo ulje. Ako je moguće, za maslinova ulja nabavite ekstra djevičansko i što svježe, jer će se na taj način osigurati najviša razina polifenola.

Uz osnovna razmatranja, morate biti svjesni mogućih nedostataka zbog starosti, seks, stvari ove prirode. Na primjer, ova studija sugerira da nedostatak B-12 može predstavljati problem trudnim vegetarijancima s lakto-ovo. Visok unos soje može utjecati na razinu estrogena i kod muškaraca i kod žena, a možda i odgoditi sazrijevanje / visinu kod sazrijevajućih osoba, iako je to samo predostrožnost (većina onoga što sam pročitala sugerira da su potrebne daljnje studije).

Razgovarao bih s nutricionistom i / ili liječnikom o prehrani i zašto je želite slijediti. Nema razloga da ne budete zdravi i sigurni bez obzira na plan prehrane koji odaberete.

Soju ste izostavili kao izvrstan i jeftin biljni izvor cjelovitih proteina. Korisne omega 3 masti nalaze se i u nekim algama.
@Turion - Postoji oko 8-12 kompletnih biljnih izvora bjelančevina, samo sam naveo nekoliko primjera. Soja, amarant, spirulina itd.
Ne postoji pojam "esencijalni protein". Mislim da ste mislili na aminokiselinu. Također imajte na umu da je nedostatak B-12 još problematičniji tijekom laktacije nego tijekom trudnoće. To je pošast žena koje rađaju u mnogim zemljama u razvoju.
@JohnP,, možeš li mi objasniti kako nominirati pitanje za ponovno otvaranje, molim te?
#2
+11
Attilio
2015-04-01 17:44:34 UTC
view on stackexchange narkive permalink

NAPOMENA: ovaj se odgovor fokusira samo na proteine.

Kratki odgovor

S grahom (grah, slanutak, leća, itd.) i žitaricama.

Dugi odgovor

U mnogim biljnim namirnicama ima bjelančevina, razlika s mesom je postotak bjelančevina. Ovdje imate tablicu sadržaja proteina u većini biljnih namirnica bogatih proteinima, plus goveđe meso za usporedbu (vrijednosti su g proteina na 100 g nekuhanog proizvoda):

  • goveđe meso 22
  • grah 24
  • slanutak 21
  • leća 23
  • pšenica (kruh, tjestenina itd.) 10-13
  • kukuruz 10
  • riža 6-8

U prehrani svejeda, meso je samo jedan od izvora proteina, a pruža samo dio ukupnog unosa proteina. Sasvim je moguće dobiti dovoljno proteina bez mesa. Zapravo naše društvo pati od bolesti koje su uzrokovane prekomjernim, a ne nedostatkom bjelančevina [3,4].

Esencijalne aminokiseline

Svaki protein koji jedemo kroz prehranu nastaje aminokiselina. Postoje neke aminokiseline koje moramo jesti da bismo udovoljili svojim zahtjevima, one se nazivaju esencijalne aminokiseline .

Iako meso sadrži sve esencijalne aminokiseline, uobičajenoj biljnoj hrani - pojedinačno - nedostaje neke esencijalne aminokiseline. Esencijalne aminokiseline koje se ne nalaze u nekim biljnim namirnicama mogu se naći u drugoj biljnoj hrani, zato je važno jesti raznoliko. Ako usredotočenje na jednu vrstu graha, poput soje, može dovesti do nedostataka, izbjegavamo ih rotacijom potrošnje graha i žitarica tijekom tjedna. Neki primjeri mogu se naći na webu [ 1].

Veganska dijeta

Ono što je do sada rečeno vrijedi i za vegansku prehranu: dijete koje isključuju bilo koji životinjski proizvod kao što su meso, riba, mlijeko, mliječni proizvodi, jaja, med.

S dijetama zasnovanim na biljnoj hrani savršeno je moguće zadovoljiti sve prehrambene potrebe ' tijekom svih faza životnog ciklusa, uključujući trudnoću, dojenje, dojenčad, djetinjstvo i adolescenciju te za sportaše ', kako je izjavilo Američko udruženje dijetetičara 2009. [ 2]. Jednostavno morate jesti dovoljno graha, žitarica i povrća (i oni sadrže proteine).

Reference

[3] Izvještaj zajedničkog savjetovanja stručnjaka SZO-a i FAO-a. (2003.). Prehrana, prehrana i prevencija kroničnih bolesti. Serija tehničkih izvješća Svjetske zdravstvene organizacije (sv. 916). doi: ISBN 92 4 120916 X ISSN 0512-3054 (NLM klasifikacija: QU 145)

[4] Svjetski fond za istraživanje raka, &, Američki institut za istraživanje raka. (2007.). Hrana, prehrana, tjelesna aktivnost i prevencija raka: globalna perspektiva. Istraživanje raka.

Ali što je s vitaminom B12 u veganskoj prehrani? Za to vam još trebaju dodaci.
_društvo pati od bolesti koje su uzrokovane viškom, a ne nedostatkom proteina_ - Potrebno je navesti da su proteini krivac za to.
@CareyGregory gotovo. Proteini nisu krivac; medicinski razlozi u smislu čimbenika rizika. Također, problem nisu sami proteini, već njihov višak, kako je izričito navedeno u mom odgovoru.
#3
+8
michaelpri
2015-04-01 08:59:23 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Meso vas uglavnom opskrbljuje proteinima i mastima, pa ćete to morati nadoknaditi. Ovo će biti lakše ovo-lakto vegetarijancu.

Izvori masti

Orašasti plodovi, maslaci od orašastih plodova (maslac od kikirikija, bademov maslac, itd.), Ulja, avokado

Izvori proteina

Orašasti plodovi, maslaci od orašastih plodova, jaja, mliječni proizvodi, hrana od soje (tofu, sojino mlijeko)

Vitamin B12

Kravlje mlijeko, soja mlijeko, jaja, obogaćene žitarice (višezrnaste Cheerios, kukuruzne pahuljice, posebna K)


Kako biti zdrav vegetarijanac

#4
  0
Ruchir
2015-06-26 08:24:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Osim uključivanja hranjivih sastojaka u prehranu, u prehranu možete uzeti u obzir i prirodne dodatke.

To je zato što danas voće i povrće nisu toliko čisti kao nekada, zbog upotrebe gnojiva, insekticida itd. Da biste dobili pravilnu prehranu, jedna je mogućnost jesti organske proizvode, ali tada mogu biti skupo. Zato ne nalazim štetu u uzimanju prirodnih dodataka. Jedan od takvih dodataka je spirulina (koju je spomenuo i @JohnP). Spirulina se smatra super hranom i pokazalo se da ima mnogo zdravstvenih blagodati:

http://www.livescience.com/48853-spirulina-supplement-facts.html

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/09/29/spirulina-benefits.aspx

Nisu u redu ni svi prirodni suplementi: http://www.iflscience.com/health-and-medicine/herbal-supplements-dont-contain-what-they- zahtev
Hvala @JohnP na linku. Da, u pravu ste da bismo trebali biti oprezni, ali to ne čini loše i sve dodatke. Osobno sam probao spirulinu iz Elkena i mogao sam vidjeti rezultate. Ovu marku sam odabrao nakon što sam slušao svoje prijatelje koji su je isprobali. Nakon što ga upotrijebim, prvo što vidim je poboljšana probava. Dakle, smatram da ako to radi za vas i ako ima istinske certifikate, neće naštetiti. Pa na kraju dana, moramo priznati da ne možemo biti potpuno sigurni u autentičnost proizvoda, ali to onda ne znači da ih nećemo koristiti. Hvala još jednom :)
Bilo kad :) Sve dok ljudi donose utemeljene odluke, sve je to dobro. :)


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...