Pitanje:
Postoji li optimalan postotak tjelesne masti?
Patrick Hoefler
2015-04-02 23:02:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mnogo digitalnih kupaonskih vaga danas uključuje automatsko mjerenje (približno) postotka tjelesne masti.

Poznate su mi neke smjernice za postotak gubitka tjelesne masti, no postoje li zapravo bilo kakve znanstvene studije o preporučenom postotku tjelesne masti za optimalno zdravlje?

Jedan odgovor:
#1
+9
JohnP
2015-04-03 03:02:23 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Trenutno mi nisu poznate nikakve znanstveno utemeljene preporuke za razinu zdravih tjelesnih masti. Postoje empirijska zapažanja i aktuarske tablice / razmatranja, ali još nije bilo definitivnih studija "Za 30-godišnjeg bijelca, 8-15% tjelesne masti idealno je za zdravlje".

Tamo bila je studija 2000. godine koja je objavljena u American Journal of Clinical Nutrition koja je pokušala postaviti neke temelje za ovu vrstu evaluacije, te su iznijeli neke zanimljive formule za procjenu tjelesne masti, ali to je bilo ostavljeno kao vrlo otvoreno i treba mnogo više studija.

Postoji tablica dostupna putem Američkog vijeća za vježbanje (ACE) koja prikazuje razinu masnoće za različite kategorije muškaraca i žena, ali ne pravi razliku s godinama, samo na razini aktivnosti.

enter image description here

Još jedan grafikon tvrtke Accufitness (Proizvođači kalipera za tjelesnu masnoću) mi se više sviđa, jer uzima u obzir i dob i spol , ali ne dopušta razinu aktivnosti.

enter image description here enter image description here

Ako pogledate BMI tablice, sve ispod 18,5 smatra se nezdravim i bilo što preko 25-30 (ovisno o grafikonu) je u smjeru pretilog raspona. To su više statističke / aktuarske tablice od bilo čega, no postoje i postoje (uglavnom nepromijenjene) od početka ranih / srednjih 1800-ih.

Što se tiče mjerenja, postoje tri različite vrste masnoća, potkožne (ispod kože), visceralni (Oko tjelesnih organa) i intramuskularni (U mišićima, poput mramoriranja na odresku). Bioelektrična impedancija (poput skale koju spominjete) djeluje tako da kroz tijelo propušta malu električnu struju i mjeri otpor. Oni mogu imati raspon točnosti +/- od 3-10%, ovisno o modelu, a na njih može utjecati hidratacija, doba dana, mokra koža i drugi čimbenici.

Čeljusti za kožu koje radi iskusni praktičar mogu imati varijance od samo 3%, podvodno vaganje (Opet pravilno urađeno) može biti ispod 3%, a zlatni standard je DXA skeniranje koje mjeri sve, od gustoće kostiju do ukupne masti .

Zasad se svi slažu da je preniska ili previsoka težina loša i da nosi rizik od ozljeda / bolesti / bolesti, ali još se nismo složili oko toga što je dobro za koju populaciju. p>

+1 za * znamo da je loše biti previsoko ili prenisko, ali ne znamo što je previsoko ili prenisko *: P
Zašto se preporučena tjelesna masnoća povećava s godinama? Je li to samo zbog statistike ili postoji neki medicinski razlog?
Uglavnom statistika i opći društveni trendovi. Mnogi stariji ljudi usporavaju i nisu toliko fizički aktivni, pa se trendovi tjelesnih masnoća povećavaju. To potvrđuje i ova studija u kojoj je pokazano da se tjelesne masnoće same po sebi ne povećavaju s godinama: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8440839


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...