Pitanje:
Može li prsno biti štetno za leđa?
Shlublu
2015-04-02 14:36:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Čula sam mnoge kontradiktorne stvari povezane sa štetom koja prsno može učiniti leđima. (Sve tijekom neformalnih rasprava. Ovdje nemam reference koje bih uključio, pa moje pitanje).

  • Neki kažu da plivanje može biti dobro samo za leđa i ostatak tijela

  • Neki drugi kažu da prsno prsno može biti štetno za leđa, čak i ako plivač podroni glavu. (Dakle, mora se pripaziti na tehniku, čak iu rekreacijskom kontekstu).

Očekujem da je istina negdje između ove dvije krajnosti, ali imam nikako da to sam shvatim.

Komentari uklonjeni. Molimo ne odgovarajte u komentarima.
Dva odgovori:
#1
+5
michaelpri
2015-04-04 08:21:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

U većini slučajeva plivanje je dobra vježba. Lagano plivanje također je terapija osobama s bolovima u zglobovima i leđima. Prsno prsno obično nije preporučeni moždani udar za terapiju, ako se učini pogrešno, može biti štetno.

Budući da morate neprestano dizati glavu, zglobovi gornjeg dijela leđa i vrata se protežu i moraju se nositi s velikim stresom zbog ponavljanih pokreta. To može nanijeti puno boli, posebno onima koji su ranije imali problema s leđima. Ako glavu podignete i gledate prema naprijed, također vam mogu pasti bokovi, što dodatno opterećuje donji dio leđa. To može dovesti do dodatnih problema s leđima, poput hiperekstenzije.

Postoji nekoliko savjeta koji će vam pomoći da izbjegnete bolove u leđima prilikom plivanja leđno.

  • Držite glavu pod vodom što je duže moguće; nošenje naočala pomaže u tome

  • Pokušajte držati glavu usmjerenu prema dolje umjesto prema kraju bazena

  • Plivajte lekcije - instruktore plivanja možete pronaći svugdje, a ako zaista želite plivati ​​prsno bez ikakvih bolova, bilo bi dobro razmotriti

Sve u svemu, postoji neku sredinu između stvari koje ste čuli, ali druga stvar koju ste spomenuli je vjerojatno točnija. Učinjeno pravilno, bit ćete dobro, ali pogrešno, mogli biste ozlijediti leđa.


Plivanje i bolovi u leđima

Izbjegavajmo ući u dugotrajne rasprave u chatu ako se one izravno ne odnose na traženje pojašnjenja ili uređivanje ispravki u postu. Razgovor je bolje mjesto za takve aktivnosti. Hvala.
#2
+1
kenorb
2015-04-06 20:05:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Općenito se savjetuje hidroterapija koja može poboljšati pokretljivost i pomoći u ublažavanju nelagode i pospješiti oporavak od ozljeda.

Ako imate problema s vratom ili leđima, možda ćete otkriti da prsno pogoršava vaše stanje, a ne da ga poboljšava , ali jednostavno se moglo svesti na lošu tehniku. Nastavi se kretati


U studiji Prevencija i liječenje plivačkog ramena (2006.) možemo pročitati:

Pokreti u ramenu tijekom prsnog plivanja mogu se razlikovati, pri čemu se više pokreta događa ispod površine vode nego bilo koji drugi udar. Poput leptira, i ruke se istovremeno pokreću pokretom koji započinje u punom savijanju s unutarnjom rotacijom. Međutim, laktovi ostaju savijeni tijekom izvlačenja sve dok se nadlaktična kost potpuno ne adducira i dovede u vodoravnu addukciju podlakticama dodirujući jedna drugu. Za razliku od ostalih poteza, ruke se nikada ne pomiču ispod bokova, pa se zatezne sile na rotatornoj manšeti koje se javljaju tijekom ostalih poteza na kraju izvlačenja ne javljaju tijekom prsnog udara 1 .

Reference:

  • [1]: Shapiro C. Plivanje. U Shamus E, Shamus J, urednici. (eds) Prevencija i rehabilitacija sportskih ozljeda. New York: McGraw-Hill; 2001: 103–154


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...