Pitanje:
Koji su zdravstveni kompromisi između jedenja dok stojite u odnosu na sjedenje ili u ležećem položaju?
Franck Dernoncourt
2015-04-01 23:23:53 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Je li bolje stajati ili sjediti dok jedete? Ako je bolje sjediti, za koje držanje bih trebao ići?

Dva odgovori:
#1
+10
JohnP
2015-04-02 21:59:02 UTC
view on stackexchange narkive permalink

O tome su rađena neka istraživanja, kao i još nekoliko anegdota / dokaza utemeljenih na načinu života.

Postoji studija rađena 1914. godine, objavljena u American Journal of Physiology, gdje su ispitivali napetost ugljičnog dioksida u krvi nakon jela. Napetost CO2 je nusprodukt metabolizma hrane i u velikim količinama može uzrokovati dispneju, acidozu i možda promijenjenu svijest. Nalazi su pokazali da je stajanje, pa sjedenje, pa ležanje proizvodilo veću napetost CO2 od prethodnog položaja. Trendelenburg (Ležeći s glavom nižom od nogu) proizvodio je manje od ležanja, približavajući se sjedećem položaju. Sjedenje uspravno također je imalo nižu napetost od naslonjanja.

Što je anegdotalnije, objavljivanje na ovom web mjestu promatra tradicionalni indijski položaj sjedenja na podu dok jedete, što promovira uspravnije sjedenje stav nego sjedenje na stolici / kauču ili ležanje dok jedete. Iako nije potkrijepljen studijama, također tvrdi da je odgovor vagusnog živca pojačan u ovom položaju, što rezultira bržim vremenom do sitosti (kao rezultat jedete manje). Mnoge bliskoistočne kulture jedu na ovaj način, kao i tradicionalnije azijske kuće u kojima su sjedala samo jastuci na podu oko kratkog stola. U članku su navedene mnoge druge prednosti, ali zbog kratkoće i dokazivosti neću ih ovdje sve navoditi.

Također sam naišao na reference (ali nisam uspio pronaći stvarnu studiju) na studiju iz 2007. uključuju žene koje su objavljene u časopisu Akademije za nutricionistiku i dijetetiku, a koje su ustanovile da ljudi koji stoje imaju tendenciju da manje obraćaju pažnju na hranu, a kao rezultat toga jedu brže i više. Prilično je dobro utvrđeno da je odgovor vagusnog živca kako bi se osjećao sit oko 20 minuta da bi stupio na snagu, pa ako jedete sporije (kao što je promovirano sjedenjem), u cjelini ćete jesti manje. Također se pokazalo da jedenje bez ometanja, poput televizije i čitanja, promiče ukupnu manju potrošnju.

Dakle, čini se da je sjedenje u uspravnom položaju vjerojatno najbolji sretni medij, a ako je moguće, jesti bez ometanja kako biste se mogli koncentrirati na hranu. Pogotovo ako patite od kiselinskih tegoba ili drugih srodnih bolesti, što ste uspravniji to ćete više ublažiti simptome.

#2
+6
kenorb
2015-04-07 18:40:59 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kad sjedimo, jedemo sporije i pravilnije probavljamo hranu, jer smo mirniji. Stojeći radimo stvari brže, stoga smo manje fokusirani na ono što jedemo i ne žvačemo hranu pravilno dodavanjem sline i njezinih probavnih enzima koji pomažu u učinkovitijoj probavi i metabolizmu vaše hrane. Više stresa također može negativno utjecati na vaš jednjak. Međutim, studije iz 1994 i 2010 nisu pronašle nikakvu vezu s učestalošću probavne smetnje.

Ljudima sa simptomima refluksa savjetuje se da ostati uspravni tijekom i nakon jela što može zadržati kiselinu u želucu tamo gdje joj je mjesto (tako da se ne vraća gore u jednjak).

Ljudi koji imaju slabost mišića oko usta, oni imaju treba potražiti savjet od logopeda u vezi s najboljim položajem sjedenja za sigurno gutanje. (NHS)

Tako dugo dok ste zdravi i pravilno žvakajte hranu u nestresnom okruženju, čini se da nema štete u kojem položaju jedete i koliko brzo.

Vidi također:

Imate li referencu za smirenost koja pomaže probavi?
Kao što je JohnP pitao, možete li dati referencu za svoj zahtjev?


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...