Pitanje:
Zašto je dugo sjedenje nezdravo?
Nate Barbettini
2015-04-01 17:51:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Otkriće nazvano sjedenje " novo pušenje", i premda je ovo pomalo hiperbolično, čini se da postoje čvrsti podaci koji ukazuju da je sjedenje (npr. za stolom) dulje vrijeme nezdravo ( 1, 2).

Zašto je to slučaj i što učiniti za ublažavanje rizika ako vaš posao zahtijeva sjedenje za stolom?

Postoje standardni softverski programi koji će vas prisiliti da odvojite vrijeme od računala ili ga barem snažno "potaknete". Koristim jedan od njih, nazvan [workrave] (http://www.workrave.org/).
Mislim da postoji više stvari. Nisam profesionalac, ali ovaj video je informativan :. https://m.youtube.com/watch?v=wUEl8KrMz14
https://www.youtube.com/watch?v=uiKg6JfS658
Tri odgovori:
#1
+14
Miati
2015-04-01 21:25:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Vaše tijelo koristi pokrete na nekoliko načina da bi održalo funkciju. Jedan od njih naziva se mužnja mišića. Mužnja mišića je proces u kojem se mišići stiskaju na žilama i vraćaju u srce. Budući da vene imaju ventile koji osiguravaju jednosmjerni smjer, kompresija (upotreba) mišića uzrokuje njegovo pomicanje prema gore, protiv gravitacije.

Limfa u tom procesu također povlači i potiskuje tekućinu prema gore, inače povremeno rezultirajući edem.

Kretanje krvi je nevjerojatno važno. Prevozi bijele krvne stanice u borbu protiv različitih infekcija u vašem tijelu, trombociti imaju tendenciju da se počnu zgrušavati kada se krv dulje vrijeme kreće presporo (međutim izuzetno su važne u ozljedama), hranjive tvari se prenose iz crijeva, kisik je prenosi se u stanice, a ugljični dioksid odvodi, filtrira preko bubrega itd.

Druga komponenta je snažna sposobnost tijela da se prilagodi. Ne voli trošiti energiju kad ne mora. Često dugo sjedenje znači da vaše srce ne mora biti jako jako. Ako vam u određenom trenutku to treba za više (npr. Kada stojite ili vježbate), to mora brzo raditi prekovremeno kako bi išlo u korak. To poziva na visoki krvni tlak, vrtoglavicu i općeniti umor.

Da biste potaknuli poantu, zamislite nekoga tko je nekoliko tjedana bio u krevetu zbog operacije, bolesti itd. Dok je ležao na leđima (ležeći na leđima ) osoba se može osjećati dobro. Međutim, kada sjedi, osoba osjeća vrtoglavicu, vrtoglavicu i povremeno mučninu. Prekovremeno, posebno nakon vježbi, simptomi blijede dok se tijelo prilagođava sjedećem položaju. Isto se događa i kad stojimo

Što učiniti

Rješenje je jednostavno. Potez. Vježbajte tako da razdoblja neaktivnosti budu iznimka, a ne norma. Snažno srce može podnijeti vježbe više razine i neaktivnost. Slabo srce imat će problema s prvim.

Također, nezdrava je neaktivnost sa sjedenjem. Možete jednako dobro stajati i biti neaktivni (stoj koji stoji).

@kevin

Čuo sam ljude koji su se, nakon dugog leta, onesvijestili kad su ustali nakon slijetanja.

krvne žile se neprestano proširuju (šire se) i sužavaju se po potrebi. Nakon noćnog sna možete osjetiti vrtoglavicu ako brzo ustanete. To je zato što ste tijekom noći vjerojatno sjedili u ležećem položaju. Budući da je za održavanje protoka u leđima potreban samo minimalan pritisak, žile se mogu vazoproširiti.

Stajanjem ili sjedenjem situacija se brzo mijenja i tijelo nije dovoljno brzo da reagira. Budući da tijelo ne može dobiti krv dovoljno brzo do najviše točke (mozak), ono ne može funkcionirati. Srećom, kad ljudi padnu u nesvijest, prelaze u vodoravno držanje, brzo ponovno pružajući krv mozgu.

Gore navedeno naravno poziva na traumu, ali rizik od traume manje je problem nego nedostatak hranjivih sastojaka. mozak.

#2
+4
kathy
2015-04-01 18:47:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Dugotrajno sjedenje nezdravo je jer nemate dobru cirkulaciju krvi. Većina vaših mišića se ne miče. Iz istog razloga putnicima se preporučuje da ustanu i šetaju na daljinu svakih nekoliko sati.

U ozbiljnim slučajevima krv se može zgrušati u nogama. To je poznato kao duboka venska tromboza . Čuo sam ljude koji su se, nakon dugog leta, onesvijestili kad su ustali nakon slijetanja. To je zato što krvni tlak nije bio dovoljan da provodi prehranu do mozga.

Ako se loše držite u položaju sjedenja, to može dovesti i do bolova u leđima.

#3
  0
user1869
2015-10-22 15:09:27 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nepomicanje zglobova može pojačati bol u kostima i artritis. Također utječe na vaše mentalno stanje. Bez ikakvih promjena u vašoj okolini i boravak u istom okruženju može uzrokovati depresiju, povećati stres i tjeskobu.

Može također povećati umor i osjećati se tromo, pa ako ste na poslu, to može utjecati na vaš rad i cjelokupno radno mjesto.

A najveći je porast tjelesne težine!

Imajte na umu da ovo mjesto (za razliku od mnogih na SE) zahtijeva [izvore koji podržavaju odgovore] (http://meta.health.stackexchange.com/questions/283/). Molimo pogledajte [obilazak web mjesta] (http://health.stackexchange.com/tour) i [odjeljke pomoći] (http://health.stackexchange.com/help) za više informacija o Health.SE.


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...