Pitanje:
Koji su učinci uklanjanja šećera iz uravnotežene prehrane za inače zdravu osobu
Von Huffman
2015-04-02 22:11:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kakve bi učinke uklanjanje šećera iz uravnotežene prehrane imalo na inače zdravu osobu? Čula sam da i rafinirani i prirodni šećeri mogu imati negativan utjecaj na tijelo. Je li sigurno prestati konzumirati šećere zajedno?

Samo da pojasnimo, mislite li na uklanjanje "dodanih šećera" iz prehrane, poput uobičajenog stolnog šećera? Jer ** [šećer] (http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar) ** općeniti je naziv za puno tvari koje se nalaze u većini biljaka, mesa, mliječnih proizvoda, žitarica itd., Ne razumijem. Ne mislim da uopće želite izbjegavati sve vrste šećera koje se nalaze u vašoj hrani.
@JCPedroza: Pogledajte [različite vrste šećera] (http://www.sugar.org/all-about-sugar/types-of-sugar/): redoviti (bijeli šećer, ekstra fini ili fini šećer), voćni šećer itd.
Mislim da nije moguće ukloniti sve šećere iz prehrane, ali možete ukloniti dodane šećere.
Jedan odgovor:
#1
+9
arkiaamu
2015-04-03 14:30:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Prvo, uklanjanje svih dodanih šećera iz prehrane sigurno će dugoročno poboljšati vaše opće zdravlje zbog smanjenog rizika od dijabetesa: razina glukoze u krvi bit će stabilnija s manje varijabilnosti, a prehrana će sadržavati manje "praznih kalorija". Da bi izdržao na poslu, u hobijima, vježbanju i svakodnevnom životu, ne mijenja se dodani šećer u prehrani. Loši su.

Uklanjanje ugljikohidrata iz prehrane može imati negativan utjecaj, ali ne nužno. Klasična dijeta s malo ugljikohidrata preporuča uklanjanje svih tvari s visokim glikemijskim indeksom (GI) iz prehrane. Što je veći GI, to će brže rasti razina glukoze u krvi prilikom probave hrane. Bijeli kruh ili bijela riža primjeri su hrane s visokom vrijednosti GI. U krajnjem slučaju, dijeta s malo ugljikohidrata može rezultirati ketozom, što znači da će vaše tijelo postati blago kiselo, a sva vaša potrošnja energije posljedica je sagorijevanja masti. Uklanjanjem svih ugljikohidrata zaustavlja se ciklus limunske kiseline unutar stanica, što rezultira stvaranjem ketonskih tvari koje su kisele.

Ketoza može poboljšati vaše mršavljenje učinkovitijim sagorijevanjem masti. Međutim, u tome postoje značajne razlike između predmeta. Dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata i naknadna ketoza mogu rezultirati mučninom, glavoboljom i općim bolestima. Ne podnose svi ljudi dijetu s niskim udjelom ugljikohidrata ili ketozu.

Ako izvodite dugotrajne vježbe, ne mogu vam preporučiti uklanjanje tvari s visokim GI iz vaše prehrane. Mišićima skeleta treba puno energije dok radite dugotrajne vježbe. Najvažnije skladište energije je mišićni glikogen. To se konzumira u dugotrajnim vježbama, a nakon isteka tijela počinje koristiti masti i proteine. Hrana s visokom vrijednosti GI važna je za obnavljanje skladišta glikogena u mišićima nakon vježbanja. Stoga uklanjanje, recimo, bijele riže iz vaše prehrane neće biti dobro za vježbanje ako je obično dugotrajnog. Interval ili trening snage je drugo pitanje. Također je važno napomenuti da čak i dug dan na poslu može biti sličan dugotrajnom vježbanju. Koliko dobro vaše tijelo tolerira nedostatak vašeg glikogena u mišićima, vrlo ovisi o vašem općem zdravlju i kondiciji.

Moram dodati pojašnjavajuću točku prijepora. Vaša izjava "uklanjanje, recimo, bijele riže iz prehrane neće biti dobra za vježbanje ako je obično dugotrajna ..." jednostavno ne vrijedi za sve. Ako ste neko vrijeme u stanju ketoze (recimo tjedni, gdje je to postalo vaša norma), tada većina ljudi može i učinkovito će koristiti energiju na bazi masti, kako skladištenu tako i dijetalnu. Osobno sam uvijek udarao u zid na otprilike sat vremena prilično teške tjelovježbe dok nisam postao potpuno keto prilagođen. Nerijetko mi se događa da sam jako jak 2 ili više sati trčanja ili vožnje biciklom.
Ovdje nedostaju reference. Dalje: nije posve loše, ali uglavnom se ne radi o uklanjanju monosaharida iz prehrane.


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...