Pitanje:
Je li brzo mršavljenje nezdravo?
Wossname
2015-04-08 04:34:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Često se navodi da je 1-2 kilograma (0,5 do 1 kg) tjedno zdrava stopa za mršavljenje, a da vam "dijeta s padom" šteti. Na čemu se temelji ova brojka i na koji način mršavi brže od ove nezdrave?

Dva odgovori:
#1
+17
JohnP
2015-04-08 07:28:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Navedeni kilogram (1-2 kilograma) tjedno (ili približno 0,5 - 1 kilogram) temelji se na tradicionalnih 3500 sagorijevanih kalorija = 1 kilogram masti. E sad, iako je točna brojka od 3500 kalorija donekle otvorena za raspravu, to je obrazloženje. 500 kalorija dnevno = 1 kilogram gubitka tjedno.

Problem s dijetalnim dijetama dvojak je. Prvo, većina izgubljene težine je težina vode i brzo će se vratiti nakon što se osoba hidratizira. Drugi je problem taj što će ljudi u nastojanju da izgube veliku količinu kilograma u kratkom vremenu u biti izgladnjeti, a možda i dok dodaju vježbe.

U vrlo kratkom roku to može ne predstavljaju nikakve probleme zdravoj osobi, ali ako je dijete na bilo koji način zdravstveno ugroženo ili se praksa nastavi dulje vrijeme, može početi nastajati nedostatak hranjivih sastojaka, što može dovesti do duge litanije zdravstvenih problema.

Drugi je problem taj što ljudi koji izgube veliku količinu kilograma u kratkom vremenu imaju tendenciju prejedanja nakon što završi dijetno razdoblje i povrate većinu, ako ne i svu težinu. Mnogi čak na kraju teže i više nego prije ekstremne dijete.

Postoje istraživanja koja uspoređuju mnoge popularne dijete poput Atkins, South Beach, China Study, Paleo i tako dalje. Svi su pokazali da je gubitak kilograma jednostavan čimbenik smanjenja kalorija. Jedite manje kalorija nego što trošite i izgubit ćete kilograme. Razdoblje. (A "način gladovanja" je mit.) Kad prvi put započnete s dijetom, možete izgubiti više od 1-2 kilograma tjedno, što je normalno. Nakon malo, vaše će se tijelo prilagoditi i gubitak kilograma usporiti, no ako zadržite deficit kalorija, na kraju ćete izgubiti na težini.

Prema zahtjevu:

New England Journal of Medicine

Annals of Internal Medicine (kratki sažetak)

Journal of American Dietetic Assn.

The Lancet (Nije studija, ali se odnosi na dvije studije)

Sustavnim pregledom dijeta s niskim udjelom ugljikohidrata utvrđeno je da je postignuti gubitak kilograma povezan s trajanjem dijete i ograničenjem unosa energije , ali ne i s ograničenjem ugljikohidrata. Dvije su skupine izvijestile o dugotrajnim randomiziranim studijama koje su uspoređivale upute u prehrani s niskim udjelom ugljikohidrata i prehranom s smanjenim unosom kalorija u pretilih bolesnika (N Engl J Med 2003; 348: 2082–90; Ann Intern Med 2004; 140: 778–85). Oba su ispitivanja pokazala bolji gubitak kilograma na dijeti s niskim udjelom ugljikohidrata nakon 6 mjeseci, ali bez razlike nakon 12 mjeseci.

Ovaj bi odgovor bio bolji kada bi se u njemu zapravo citirale spomenute studije
@Zaralynda - Na zahtjev. Mnogo je više koje možete pronaći jednostavnim pretraživanjem google učenjaka.
#2
+4
YviDe
2015-12-19 18:34:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Želim dodati odgovor usredotočujući se na drugi dio vašeg pitanja

na koji način mršavi brže od ovog nezdravog

Postoji nekoliko nezdravih stvari koje se mogu dogoditi ljudima koji brzo izgube puno kilograma. Naravno da je subjektivno što je brz. Najteži učinci mogu se primijetiti kod ljudi na vrlo niskokaloričnoj dijeti (VLCD).

Kamenje u žuči značajno se češće razvija kod ljudi koji brzo gube na težini, što često zahtijeva operaciju. To je povezano s nedovoljnim unosom masnoće iz hrane.

U ranoj studiji, žučni kamenci razvili su se u 25% bolesnika tijekom 8 tjedana VLCD-a, a 6% bolesnika na kraju je trebalo kolecistektomiju (19). U drugom ispitivanju, asimptomatski žučni kamenci pojavili su se u oko 12% bolesnika u roku od 6 mjeseci od pokretanja VLCD-a, a otprilike polovica tih osoba na kraju je postala simptomatska, što zahtijeva holecistektomiju

Drugi rizik je "jednostavna" pothranjenost. Nedostatak dovoljno hrane dovodi do nedovoljnog unosa hranjivih sastojaka.

Mogu biti srčane komplikacije, gubitak kose, vrtoglavica, zatvor i grčevi u mišićima.

Dijeta s vrlo malo kalorija naravno je daleko od uobičajenog načina prehrane ljudi. Ali pokazuju što se može dogoditi.

Izvor: Evolucija prehrane s vrlo malo kalorija: ažuriranje i metaanaliza



Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...