Pitanje:
Koliki bi trebao biti moj dnevni unos kalorija?
Shevliaskovic
2015-04-07 02:06:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kako odrasla osoba snažnog zdravlja može saznati koliko kalorija mora biti njezin dnevni unos?

Ne tražim gubitak / debljanje; jednostavno da bih održao svoju težinu.

Dva odgovori:
#1
+7
JohnP
2015-04-07 05:24:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Kao aproksimacija, postoji nekoliko različitih jednadžbi za izračunavanje bazalne / metaboličke brzine u mirovanju. To su:

  • Harris-Benedict
  • Harris-Benedict revidirani
  • Cunningham
  • Katch-McCardle
  • Mifflin St. Jeor

Svaki od njih uzima u obzir različite čimbenike kao što su dob, nemasna tjelesna masa, spol u različitim naglascima kako bi se došlo do bazalne ili brzine metabolizma u mirovanju. Ta je stopa u osnovi koliko kalorija trebate svakodnevno da biste čitav dan jednostavno udahnuli i odahnuli. Ako prođete kroz sve, a zatim u prosjeku, trebali biste se približiti svojim osnovnim potrebama. Na Internetu je već programirano mnogo kalkulatora s ovim formulama ili ih možete dobiti ovdje na wiki poveznici.

Jednom kad to imate, možete pogledati razne web stranice na internetu koje troše kalorije za razne aktivnosti poput kućanskih poslova, uredskih poslova, dizanja utega, trčanja, zapravo gotovo svih aktivnosti. Većina su to opet aproksimacije, najbolje tablice će uzeti u obzir visinu / težinu / dob / spol. Dodajte ih svom BMR-u i trebali biste biti prilično blizu dnevnog unosa.

Zapravo, sve što trebate je pratiti vašu težinu. Zabilježite sve dugoročne trendove na ljestvici, a ako se debljate, smanjite unos kalorija ili šminku (zdravije u odnosu na nezdravu). Ako gubite previše kilograma, jedite više. Neka vas ne uznemiruju dnevne fluktuacije, tijekom dana možete prilično varirati. Najbolje je svakodnevno se vagati pod istim uvjetima.

Ako imate dovoljno sreće da imate fakultetski laboratorij ili sličan koji podržava opće testiranje za javnost (povremeno možete ući u fazu testiranja na kineziološkom tečaju tamo gdje im trebaju subjekti), možete napraviti analizu izdahnutih plinova i to vam može dati vrlo blisku procjenu kalorija sagorijenih tijekom određene aktivnosti. To je donekle rijetko i / ili skupo učiniti.

#2
+4
Rana Prathap
2015-04-07 09:39:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

JohnP je već dao pravi odgovor za to, ali evo brzog rješenja ako niste toliko zainteresirani za sve te izračune.

Količina kalorija koju biste trebali svakodnevno uzimati = Bazalni metabolizam Stopa tijekom 24 sata X Razina tjelesne aktivnosti

Razina tjelesne aktivnosti za većinu ljudi sa sjedilačkim načinom života može se sigurno pretpostaviti na 1,53 (bruto generalizacija). Dakle, koristeći 1,53 u gornjoj formuli, kalorijska potreba svodi se na

dnevna potreba u kcal / kg = (24 X 1,53 X mas. U kg)

Dakle, za muškarca od 72 kg, bez drugih popratnih bolesti sa sjedilačkim načinom života koji se trudi zadržati čekanje, kalorijska potreba iznosi 2644 kcal dnevno. Ako imate aktivan životni stil, zamijenite 1,53 sa 1,8 i tada formula postaje

dnevna potreba u kcal / kg = (24 X 1,8 X tež. U kg)

Budući da se PAL (razina tjelesne aktivnosti) razlikuje od pojedinca do pojedinca, davanje iste formule svima nije ispravno. Međutim, to su sigurne aproksimacije. Ova stranica daje tablicu približnih PAL-ova.

http://www.ivyroses.com/HumanBiology/Nutrition/Physical-Activity-Level.php



Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...