Pitanje:
Koji su neki od prirodnih načina smanjenja krvnog tlaka?
Kenshin
2015-04-02 16:21:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Koji su neki prirodno dokazani pristupi koji se mogu koristiti za smanjenje krvnog tlaka u bolesnika s hipertenzijom ili za prevenciju hipertenzije u inače zdravog bolesnika?

Tri odgovori:
#1
+13
michaelpri
2015-04-03 05:51:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink
  • Hodanje

    • Izvedeno je nekoliko studija o učincima hodanja i povišenog krvnog tlaka
    • Jedno korejsko istraživanje 1 imao je 23 muškarca s hipertenzijom; otkrili su da je hodanje od 40 minuta pomoglo smanjiti krvni tlak u ispitanika
  • Prehrana 2

    • Izbjegavajte sol (natrij) jer ona opterećuje vaše krvne žile, što povisuje krvni tlak
    • Jedite voće i povrće (jabuke, banane, grožđe, brokula, mrkva) jer sadrže kalij, magnezij i vlakna koja pomažu u kontroli krvnog tlaka, a sadrže i malo natrija
    • Druga dobra hrana za jelo su orašasti plodovi, mahunarke i perad
  • Opuštanje 3

    • Stres je neizravni uzrok povišene krvi pritisak; ponekad se ljudi nose sa stresom radeći nezdrave stvari poput pušenja ili jedenja nezdrave hrane, što može povisiti krvni tlak
    • Meditacija je izvrstan način za smanjenje stresa
    • Odspavajte više

[ 1] Analiza veličine učinka vježbanja na tjelesnu građu, krvni tlak i tjelesnu spremnost na korejskim odraslima

[ 2] WebMD - dijeta s visokim krvnim tlakom

[ 3] Američko udruženje za srce - stres i krvni tlak

Što je sa gubitkom kilograma? Hoće li i ovo pomoći?
@Mew Pretpostavljam da bi to pomoglo u gubitku kilograma, posebno u zdravom hodanju i prehrani.
da, pitam se je li težina sama po sebi neovisan čimbenik uz vježbanje i prehranu
@NinjaDoc Da, težina je neovisan čimbenik. Gubitak viška kilograma smanjit će krvni tlak. Također će smanjiti razinu kolesterola.
#2
+1
John
2016-08-10 13:44:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Trenutno postoje samo dva glavna suplementa koja možete uzimati za smanjenje krvnog tlaka, osim savjeta da samo više vježbate , hranite se zdravo i opuštate jak>.

Hibiskus Sabdariffa

Hibiskus Sabdariffa (Roselle ili kiseli čaj) čaj je u kojem se obično kuhaju cvjetovi tamne boje. Čini se da u određenoj mjeri inhibira apsorpciju ugljikohidrata i čini se učinkovitim u smanjenju krvnog tlaka.

Doziranje: 10 mg

10 mg odnosi se na ukupan sadržaj antocijanina koji čini se da biti aktivni sastojak; točna količina antocijanina treba biti navedena na naljepnici, ili se to može postići s 5-10 g čaške cvijeta natopljene čajem. Čaj se može koristiti umjesto dodataka, a trebao bi biti slično učinkovit.

Češnjak

Češnjak (Allium sativum) prehrambeni je proizvod koji može poboljšati imunitet i kardiovaskularno zdravlje. Čini se da dodatak češnjaka smanjuje krvni tlak, a veličina je prilično respektabilna kod osoba s hipertenzijom (oko 10 bodova sistoličkog ili 8-10%), dok postoji manje, ali prisutno smanjenje kod osoba s normalnim krvnim tlakom.

#3
-1
Zero
2016-09-03 11:27:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Najvažnija stvar za rješavanje esencijalne hipertenzije: ako niste u preporučenom BMI, smršavite. Pokušajte doći do donjeg kraja normalnog / zdravog raspona BMI.

Dobro jesti, vježbati, spavati, opustiti se itd. Sve je bitno, ali vaš fokus treba biti na mršavljenju.

BMI je užasan pokazatelj procjene nečijeg zdravlja.
Gubitak kilograma prva je stvar na koju biste se trebali usredotočiti kako biste smanjili krvni tlak. Tko je rekao da je BMI izvrstan pokazatelj ili simptom? To vam govori samo ako imate prekomjernu težinu, normalnu težinu ili prekomjernu težinu. Možete slobodno koristiti BMI, postotak tjelesne masti, ogledalo ili bilo koju drugu mjeru kako biste utvrdili imate li prekomjernu težinu ili normalnu težinu.
To je moja poanta, za svakoga tko vježba bilo kako redovito u teretani, vjerojatno će se smatrati "prekomjernom težinom" kad definitivno nije.


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...