Pitanje:
Bolovi desnog zgloba zbog korištenja računalnog miša
Shimmy Weitzhandler
2015-04-02 08:02:41 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ja sam Shimmy, skoro 30-godišnjak, muškarac, 6 ', 158 lbs.

Teški sam korisnik računala i sjedim ispred svog domaćeg doma na duge razmake (5-18 sati dnevno).

Računalo uglavnom koristim za rad s tekstom (razvoj softvera), odabir teksta, pristup izbornicima, povlačenje i spuštanje itd.

U sezonama, ovisno o tome koliko jako sjedim za svojim stolom patim od naprezanja desne ruke i bolova.

To bi moglo biti zbog pogrešne visine stolice ili postavke stola, pogrešnog sjedenja, odmaranja ruku ili bilo čega drugog. Molim vas, pomozite mi da otkrijem što uzrokuje problem, što znači ova vrsta boli i što mogu učiniti da to izbjegnem i bilo kakve ozljede.

Pretpostavljam da je to možda zbog odmorišta za ruke, je li povezano? Ako da, trebam li odmoriti / odmarati ruku na tome? Trebam li ga potpuno ukloniti? Da malo podignem stolicu? Bilo koja druga postavka miša i druge alternative koje treba razmotriti?

enter image description here
Na prethodnoj slici pokušao sam na ovoj slici označiti kanale u kojima osjećam bol, ali najveći dio je na zglob zgloba (između ruke i ruke) i na vrhu moje ruke.

Koristim stolicu Tzora Rialto, ne da vjerujem da itko zna, ali to je prilično prilagodljiva stolica , Jednostavno ne znam odabrati pravu postavku (dostupne prilagodbe možete vidjeti na njihovoj web stranici, pogledajte srednju karticu na dnu):
enter image description here

Evo nekoliko slika postavljanja mog stola i moje ruke kako inače sjedim na njemu:

enter image description here enter image description here enter image description here

"teški" i "dugi intervali" previše su neodređeni. Koliko dugo svaki dan?
@Miati hoće li ti ovo pomoći da se usredotočiš na odgovor? U svakom slučaju znatiželja je također važan čimbenik i zato sam ažurirao svoje pitanje. Sada se ~ 15h dnevno smatra teškim?
koristite li računalo kod kuće ili na poslu?
a vaše bi godine / spol mogli pomoći ...
@JonMarkPerry Sad je moj red da budem znatiželjan: Kako će vam sve ovo pomoći da pročistite odgovor? Je li važno jesam li oženjen? Veličina cipela? Boja očiju? Samo ga navedite i rado ću vam otkriti svaki pojedini detalj!
ako imate 83 godine, odgovor je drugačiji od onoga ako imate 13 godina. Pretpostavljam da seks nije toliko važan. ne mogu se odlučiti da svoj komentar dam ili odgovorim, pa ću biti hrabar i dati odgovor
@JonMarkPerry hajde prijatelju!
@JonMarkPerry Spol zapravo čini razliku: Tipično su žene sklonije CTS-u od muškaraca jer je zglob (a time i karpalni tunel) uži.
četiri odgovori:
#1
+3
Shimmy Weitzhandler
2015-04-02 09:27:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nakon što sam neko vrijeme eksperimentirao s mišem na različitim pokretima, sada sam siguran da je to povezano s naporom utrošenim u kretanje miša.

Osjećam da je pokret ruke koji uzrokuje bol umjesto klikova.
Svejedno, moj je sustav (Win8.1) konfiguriran s maksimalnom brzinom, ali vjerujem da se to već uklapa u drugi opseg.

Što me dovelo na sljedeće zaključke o okruženju miša, za koje sam siguran da će se riješiti, riješit će moje probleme s bolovima u ruci.

  • Žičani miš (za razliku od bežičnog) ne samo da usporava miš već također sputava miša i prisiljava ruku da mora dodatno povući miš
  • Glatka i čista podloga za miša - kako bi se izbjegle zapreke i glatko pomicanje miša
  • Čisto dno miša
  • Lagani miš
  • Vodio miš koji vrlo učinkovito reagira

Volio bih da postoji lebdeći miš. To bi sigurno riješilo puno problema.

Nastavit će se ažurirati nakon što popravim svoje okruženje. Može potrajati dok ne krenem u kupnju, ali sigurno ću ga ažurirati kad budem imao vijesti.

AŽURIRANJE

Kao što su neki ovdje predložili, počeo sam koristiti miš lijevom rukom, što je također izvrsno rješenje. U početku je u početku bio velik izazov, ali prednosti nisu samo zdravlje i bezbolnost, nego mislim da to također razvija osjetljivost lijeve ruke, zgloba i prstiju.

Dobra poanta, vrlo je važna i brzina miša (+ koliko dobro miš klizi).
@Ditto! Usred sam uređivao post, a zatim moram poslati djevojku u školu, samo sam pritisnuo gumb za slanje i vidio vašu zagradu. Vjerujem da je to najvažniji čimbenik: napor utrošen u kretanje miša.
#2
+3
Miati
2015-04-02 19:59:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Slika koju ste nacrtali za prikaz boli gotovo je savršeno usklađena s mišićima vašeg zapešća, posebno: Knjiga

  • Extensor Carpi Radialis Longus
  • Extensor Carpi Radialis Brevis
  • Extensor Carpi Ulnaris

Osjećate li bol na dlanu (anteriorno) i sa strane? Gore navedeni mišići rade sa: Book

  • Flexor Carpi Radialis
  • Flexor Carpi Ulnaris

stvoriti ulnar (prema ružičastom) i radijalno (prema palcu) odstupanje (pomicanje) zglob

Ako tijekom 5-18 sati svakodnevno intenzivno upotrebljavate miš, bol u zglobu ima smisla. Najbolje je odmarati ruku od tih pokreta, što znači prestati koristiti miš.

Kažete da koristite Windows, ali ako se bavite tekstom, zapravo bih predložio upotrebu Vi ili Vim. Vi je dizajniran tako da ne koristi miš i koristi prečace na tipkovnici za sve. Prilično sam siguran da je Vi dostupan za Windows Pretraživanje

Ja sam geek prečac i dobro sam upoznat s dostupnim prečacima na tipkovnici, ali još uvijek moram koristiti miša za povlačenje i neke druge radnje koje zahtijevaju previše pritiska TAB-a itd. Na tipkovnici.
Uglavnom sam korisnik VS-a ...
#3
+2
P i
2015-05-13 00:32:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jako sam patila od ove pojave i isprobala sam svaku pojedinu stavku na popisu navedenu u prihvaćenom odgovoru (kao i mnoge druge).

Najvažnija stvar koju sam pronašao je odvajanje klika od pokret. Tako se jedna ruka pomiče, a druga klikne.

Mapirao sam tipku "Fn" u donjem lijevom dijelu moje Appleove bežične tipkovnice u lijevu tipku miša pomoću "Karabiner".

Koristim gelsku podlogu za miš i držim miša između palca i trećeg prsta.

Ono što sam primijetio je da tipično kretanje miša zahtijeva da stegnete položaj miša dok kliknete, tako da ne ne pomiče se ni za jedan piksel.

Ako promatrate djecu koja pokušavaju koristiti miš, vidjet ćete da u početku imaju poteškoća s klikom, klik se razmazuje i pretvara u povlačenje. Ako drugu ruku pokušate upotrijebiti miša, postat ćete svjesni toga.

I mislim da upravo kretanje tetive kroz zglob i ruku u ovom stanju napetosti uzrokuje bol.

Prije sam koristio pedalu za klikanje. Namjestio sam ga tako da mi je ispod pete, a podizanje stvara miša prema dolje. Tako da je stopalo prirodno u opuštenom položaju. U početku sam to koristio zajedno s uređajem za usmjeravanje glave, ali kako se moje zdravlje poboljšavalo, put najmanjeg otpora vratio se (tijekom nekoliko godina) u uobičajeni miš.

Također je izmjenjivanje ruku za miša dobra ideja. Osposobite se za korištenje obje ruke.

Korištenje prepoznavanja govora bitno je i za skidanje tereta s ruku. Bez toga sada ne bih mogao funkcionirati. Na OS X ovo je sada izvrsno - ne treba mi čak ni vanjski mikrofon.

Uz to, nabavio sam i svoj stalni radni prostor. Trenutno radim na radnom prostoru koji podržava i stajanje i sjedenje.

#4
+2
Sympa
2015-11-12 07:57:12 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Imam vrlo jednostavno rješenje koje će izvrsno raditi za vas. Imao sam sličan problem. Razvio sam potencijalno oštećeni sindrom karpalnog kanala na desnoj ruci. Jednostavno sam se naučio koristiti miš lijevom rukom. Zapravo je stvarno lako. Zaista ne trebate biti dvosmisleni. U roku od 5 do 10 minuta vjerojatno ćete zaboraviti da miš koristite nedominantnom rukom. Dok to budete radili, vaši će problemi nestajati desnom rukom. S vremenom ćete primijetiti da se ti problemi mogu pojaviti s druge strane. A kad se to dogodi, jednostavno se prebacite natrag u drugu ruku dok se lijeva ruka ne odmori. A, a zatim se vratite natrag.

Također sam održao režim prema kojem koristim lijevu ruku na poslu, gdje radim većinu miširanja. Ali, kad sam kod kuće, vratim se na desnu ruku. To sam uspješno radio godinama, bez ikakvih većih problema s obje strane. Možete isprobati verziju ovoga.

Zvuči zanimljivo. Trenutno više ne patim od bolova. Samo se pobrinem da se moj miš vrlo lako pomiče bez dodatnih napora, ali trebao bih to pokušati. Hvala na dijeljenju, Gaetane.
Pa, moja strategija može djelovati i kao preventivna mjera. Kad god osjetite kako vaša desna strana postaje pomalo osjetljiva i treba vam odmor, samo se neko vrijeme pomaknite na lijevu stranu. I bit ćete dobro.


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...