Pitanje:
Koji su učinci rutinske i svakodnevne meditacije i tjelesnog vježbanja na trudnoću?
Greg McNulty
2015-12-12 03:41:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Postoje razne studije s potpornim podacima o onome što ne treba raditi tijekom trudnoće, s mnogim radnjama i / ili situacijama koje mogu negativno utjecati na rastućeg čovjeka tijekom trudnoće.

Međutim, tražim studije o tome što učiniti za postizanje optimalnijih i pozitivnijih koristi za čovjeka u razvoju tijekom trudnoće.

Da bih suzio ovo pitanje bolje za format ove web stranice:

Zanima me; kakvi su učinci na čovjeka u razvoju tijekom trudnoće, kada majka izvodi rutinsku i svakodnevnu meditacijsku praksu, uz svakodnevnu i rutinsku vježbu aerobnih i anaerobnih tjelesnih vježbi (recimo većinu dana trudnoće, poput radnih dana).

Da biste dodali kontekst, ovo se može suprotstaviti razlikama u stilovima trudnoće, kako je postavljeno u ovom pitanju. Ovdje je majčin prioritet stresan posao, u većini dana trudnoće.

Ako postoje i druge stavke koje su značajne po pozitivnim ishodima, molim vas, spomenite ih.

* Napomena: Ovo je nereligiozna meditacija, s naglaskom na pažnji, samosvijesti itd.

Hrm. Mislim da je ovo sjajno pitanje, ali u sadašnjem obliku moglo bi biti preširoko. Također, možete li pojasniti što mislite pod anaerobnom vježbom? Želim biti siguran da ne brkate visoki intenzitet s anaerobnim.
Pitanje za bilo koje druge stavke čini ovo preširokim, po mom mišljenju. Ali zasad se nitko ne slaže sa mnom ;-)
Greg, je li u redu što se moj odgovor nije odnosio na režime koji kombiniraju meditaciju i vježbanje? Odvojeni dnevni planovi čine se kompatibilnima u gotovo svim situacijama.
@hde-226868: hvala na odgovoru. Odabrao sam ga kao ispravan, jeste li dobili nagradu?
@GregMcNulty Polovica je automatski nagrađena. Hvala na prihvaćanju; Nadam se da je odgovor bio dovoljno dobar.
@hde-226868: gdje je nestala druga polovica? Je li to zato što nisam prihvatio u određeno vrijeme? Da, ovo je vrlo korisno.
@GregMcNulty Vrsta. To je zato što niste ručno dodijelili nagradu (ili prihvatili moj odgovor) prije kraja počeka.
Jedan odgovor:
HDE 226868
2015-12-23 05:57:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nisam uspio pronaći studiju koja se bavila i meditacijom i vježbanjem - osim onih o jogi -, ali uspio sam pronaći mnoge koji su gledali svaki odvojeno i činilo se da ukazuju na to da je kombiniranje toga dvoje jednostavno i učinkovito.

  • Jedan od najboljih izvora bila je teza Nikelle Holbrook Hunsaker pod naslovom "Prednosti vježbanja tijekom trudnoće " (pdf ovdje). To je metaanaliza drugih studija iz literature. Neki ne odgovaraju vašim kriterijima (npr. Neki su vježbanje gledali tri puta tjedno, ali ne svakodnevno), ali s obzirom da većina preporuka ne uključuje tjelesnu aktivnost sedam dana u tjednu, neke sam spomenuo ovdje.

    • Boinpally & Jovanović (2009) napisao je da 30 minuta tjelesne aktivnosti (aerobne ili anaerobne) pet puta tjedno prije i tijekom trudnoće uvelike smanjuje rizik od gestacijskog dijabetesa melitusa (GDM). GDM izravno utječe na majku, ali može lako dovesti do nuspojava kod djeteta. Sprječavanje GDM-a može smanjiti rizik od stanja poput makrosomije i urođenih bolesti. Ovaj se zaključak slaže s rezultatima Liu i sur. (2008) .
    • Sličan program vježbanja može smanjiti rizik od dijabetesa tipa II, prema Kim i sur. (2010.) . To ima smisla zbog sličnosti između GDM-a i dijabetesa tipa II.
    • Općenito, vježbanje može smanjiti rizik od preeklampsije, što može uzrokovati smrt majke i fetusa. Sorensen i sur. (2008) otkrili su da redovita rekreativna tjelovježba smanjuje rizik od preeklampsije. Što je intenzitet vježbe veći, to su manje šanse za preeklampsiju.

    Teza je raspravljala i / ili citirala druge studije, ali većina nije odgovarala vašim kriterijima. Neki su se bavili jednokratnom tjelesnom aktivnošću.

  • Sternfield i sur. (1995) podijelili su grupu od 388 žena na četiri razine, ovisno o količini vježbanja koje su dobivale tjedno (najviša skupina uključivala je aerobne aktivnosti tijekom najmanje 3 20-minutne sesije tjedno ). Nisu pronašli nikakvu razliku u učinku vježbanja na djecu, no primijetili su da su majke osjećale smanjenu bol i nelagodu.
  • May i sur. (2015) primijetili su da je redovito vježbanje tijekom trudnoće smanjilo broj otkucaja srca i smanjilo simptome povezanih poremećaja. Međutim, preporučili su da se provede više istraživanja odnosa između vježbanja i određenih drugih stanja.
  • Stranica Bolnice za specijalnu kirurgiju daje razne preporuke u vezi s vježbanjem tijekom trudnoće:
    • Sportaši mogu nastaviti vježbati tijekom prvog tromjesečja, bez štetnih učinaka.
    • Vodeni aerobik smanjuje stres u zglobovima i zadržavanje tekućine.
    • Za smanjenje stresa treba koristiti više aktivnosti ako majka vježba više od četiri dana u tjednu (to bi moglo objasniti zašto većina studija ne pokriva svakodnevno vježbanje).

Meditacija

  • Babbar i sur. (2012) je metaanaliza studija iz baze PubMed od 1970. do 2011. Rezultati nisu bili u potpunosti konačni, ali studije su pronašle dva rezultata:

    • Žene koje su redovito (učestalosti su varirale) jogu tijekom trudnoće uživale su smanjenu bol / nelagodu tijekom trudnoće.
    • Bebe žena koje su redovito izvodile jogu tijekom trudnoće imale su malo veću porođajnu težinu - iako ništa ozbiljno ili značajno.
  • Davis i sur. (2015) otkrili su da je osmotjedna joga intervencija uvelike smanjila depresiju i anksioznost kod žena s depresijom, podržavajući ideju da joga i meditacija smanjuju anksioznost.
  • Oakley & Evans (2014) navodi da vježbe disanja i meditacija povećavaju opuštanje majke.

Joga je možda najviše proučavan od svih režima meditacije tamo. Doista, značajan broj studija koje sam pogledao usredotočio se na meditativnu komponentu joge. Ova vrsta vježbanja također bi trebala biti kompatibilna s aerobnim / anaerobnim vježbanjem, čak i za trudnice. Međutim, jasno je da bi tijekom trudnoće žene trebale biti oprezne što se tiče vježbanja.

Da rezimiramo glavne nalaze:

  • Tjelovježba može smanjiti rizik od trudnoće dijabetes melitus, dijabetes tipa II i preeklampsija, kao i općenita bol i nelagoda u trudnoći.
  • Meditacija / joga može smanjiti bol, nelagodu i razinu stresa.


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...