Pitanje:
Unosi prirodnog pojačivača testosterona?
Hamman Samuel
2015-05-08 22:25:35 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Zanima me postoje li prirodne tvari za povećanje razine testosterona? WebMD ima članak o povećanju testosterona, ali uglavnom se odnosi na upravljanje životnim stilom. Mercola također ima post o ovoj temi u kojem se spominju neke stvari poput vitamina D, cinka, zdravih masti, niskog šećera. Postoje li prirodne namirnice / bobičasto voće / voće / jestivo koje se mogu redovito uzimati i imaju neto učinak povećanja testosterona?

Dva odgovori:
JohnP
2015-05-09 03:55:58 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Unatoč onome u što želite da vjerujete, osim ako nemate prekomjernu tjelesnu težinu, starija žena, uobičajeno dostupni steroidni prekursori (ili prirodna hrana koja tvrdi da ih pojačava) zapravo nemaju učinka na testosteron.

Postoje tri prekursora (dehidroepiandrosteron ili DHEA, A'dione i A'diol) koji su hormoni koji se koriste u endogenoj (u tijelu, tj. prirodnoj) proizvodnji testosterona. Mnogi dodaci na tržištu koji tvrde da pojačavaju testosteron doista povećavaju količinu ova tri hormona, ali u većini slučajeva ne dovode do istodobnog povišenja testosterona. (Postoji grafikon koji prikazuje pregled studije s ishodima ovdje).

Što se tiče nuspojava, to je najbolje sažeti u istom preglednom radu koji je izradio gornju tablicu:

Nuspojave

Značajno smanjenje HDL kolesterola u serumu za 12% i 20% zabilježeno je nakon dodavanja A'diona, odnosno DHEA. Slične promjene primijećene su nakon injekcije AAS i povezane su s razvojem kardiovaskularnih bolesti. Broeder i suradnici primijenili su ili A'dione ili A'diol (200 mg / dan) i primijetili da oboje negativno utječu na razinu HDL-kolesterola, omjere lipoproteina niske gustoće (LDL) i HDL kolesterola i rizik od koronarnih bolesti. Dakle, moguće je da bi dugotrajna suplementacija mogla imati ozbiljne nuspojave slične onima povezanim s uporabom AAS-a, poput suzbijene proizvodnje testosterona, poremećaja funkcije jetre, kardiovaskularnih bolesti, atrofije testisa, ćelavosti muškog uzorka, akni i agresivnih ponašanje. Ako se dodaci uzimaju prije puberteta, moglo bi doći do preranog zatvaranja epifize i usporenog rasta. U žena, povišenje koncentracije testosterona izazvano prekursorom moglo bi uzrokovati smanjenu visinu glasa, hirzutizam (promjene u obrascima rasta dlake, uključujući dlake na licu), povećano nakupljanje masti u trbuhu i opću virilizaciju. Nadalje, povećanje koncentracije estrogena kod muškaraca može imati feminizirajuće učinke, uključujući ginekomastiju.

Uz gore navedeno, ne postoji uredba o industriji dodataka, pa mogu sadrže izuzetno različite razine sastojaka (čak i iste marke / linije), a bilo je izvještaja o onečišćenju teškim metalima, kao i kontaminaciji stvarnim steroidnim tvarima.

Trenutno doista možete sažeti industriju dodataka na ovaj način: Ako djeluje, to je nezakonito i treba ga koristiti samo pod liječničkom skrbi. Ako je siguran za upotrebu, vjerojatno neće funkcionirati kako tvrde. Također, iako mnogi to ne shvaćaju, ako sudjelujete u 5k zabavnim stazama, amaterskom biciklizmu ili bilo kojem amaterskom natjecanju gdje se upravno tijelo pridržava USADA (ili lokalnog nacionalnog ekvivalenta) ograničenja, možete biti podvrgnuti testiranju, bez obzira na to svoju konkurentnu razinu. Mnogi dodaci uzrokovali bi pozitivan test ako biste bili izabrani. Trenutni popis zabranjenih dodataka uvijek možete dobiti na web mjestu Supplement 411.

Ako ste zainteresirani, sve studije na koje se poziva gornji rad navedene su s vezama ispod opisa rada. sam.

Jedno upozorenje: kreatin monofosfat je pravni dodatak koji dokazano čini ono što kaže. Ne stvara više mišića, ali stvara veći bazen energetski bogate tekućine u mišiću iz koje se crpi, tako da možete dulje vježbati, što će zauzvrat stvoriti više mišića.

** "Postoje li prirodne namirnice / bobičasto voće / voće / jestive koje se mogu redovito uzimati i koje imaju neto učinak povećanja testosterona?" **
@servantofWiser Unatoč onome u što želite da vjerujete u industriji dodataka, osim ako nemate prekomjernu tjelesnu težinu, starija žena, uobičajeno dostupni steroidni prekursori ** (ili prirodna hrana koja tvrdi da ih pojačava) zapravo nemaju učinka na testosteron. **
Dakle, izravan odgovor prema vama je ** Ne, nema onih koji rade očekivani posao **. Inače su mitovi. ryt? štoviše, drugim riječima, hrana nema nikakvog utjecaja na njih?
@servantofWiser - Da. Uredio sam svoj komentar, ali tako govori cijeli prvi odlomak.
U REDU. mali savjet ako vam ne smeta, molim vas, započnite odgovor jednostavnim da ili ne, gdje glupi poput mene mogu lako shvatiti, ili drugim riječima "molim vas učinite to korisnijim"
The Testosterone Fanatic
2018-03-19 05:21:28 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Osim posta i web mjesta koje ste spomenuli, evo još nekoliko prirodnih pojačivača testosterona, od kojih su neki tvari, a drugi promjene životnog stila ili stvari koje treba obaviti:

1) U u ovoj studiji utvrđeno je da šipak povećava razinu testosterona u slini za prosječno 24% (iako je to prosječno i za muškarce i za žene, kod samo muškaraca porast je iznosio ~ 22%).

2) U ovoj studiji skupina Ashwagandha, zajedno s treningom otpora, uspjela je povećati svoj testosteron za 96,2 ng / dl, u usporedbi s placebo skupinom, koja je bila u stanju samo povećavaju razinu testosterona za 18 ng / dl.

3) U ovoj studiji primijećene su značajne korelacije između unosa prehrane i razine testosterona. Moja interpretacija iz korelacija u ovom istraživanju glasila je da, općenito, veći unos proteina i veće polinezasićene masne kiseline (PUFA) rezultiraju nižom razinom testosterona, dok više ugljikohidrata, veće mononezasićene masne kiseline (MUFA) i zasićene masne kiseline (SFA) rezultiraju u višim razinama testosterona.

4) Dolazeći do one kontroverznije, u ovoj studiji, dahanjem feromonskog kopulina, koji luče ovulacijske ženke, povećana je razina testosterona u slini prosjek od oko 30%, kao što se vidi na grafikonu). Kopulini su dostupni na Amazonu; međutim, nisam uspio pronaći točnu koncentraciju kopulina korištenih u ovoj studiji i vrijeme izloženosti ispitanika njima, stoga nastavite na vlastiti rizik.

5) Sigurnija alternativa gore navedenom opcija koja vam, ovisno o vašim okolnostima, može ili ne mora biti dostupna, jest spolni odnos. U ovoj studiji sudionici posjeta seks klubu doživjeli su porast razine testosterona za 72%. Čak su i promatrači zabilježili porast od 11%.

6) U ovoj studiji primijećeno je 56 sati brzog povećanja razine testosterona za 180% kod normalnih muškaraca koji nisu pretili, ali nažalost ni za jedan posto kod gojaznih muškaraca.

7) U ovoj studiji, muškarci koji su jedan sat sjekli drveće doživjeli su porast razine testosterona od 48,6%. Citiram iz studije: "Usporedba ovih rezultata s relativnom promjenom testosterona tijekom natjecateljskog nogometnog turnira u istoj populaciji otkriva veće relativne promjene u testosteronu nakon proizvodnje resursa (sjeckanje drveća), u usporedbi s konkurencijom (nogomet)."

8) U ovoj studiji, gutanje 3000 mg matične mliječi uzrokovalo je porast razine testosterona (log razina testosterona u skupini s RJ iznosila je +0,12 ± 0,04 log ng / ml u odnosu na . -0,02 ± 0,05 log ng / ml u placebo grupi).



Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...