Pitanje:
Kako povećati crijevne bakterije? Postoje li lijekovi?
Binaya Shrestha
2016-02-10 14:02:59 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Moj probavni sustav ne probavlja pravilno hranu koju jedem. Pretražio sam Internet i otkrio da nedostatak crijevnih bakterija može uzrokovati ovu vrstu problema.

Kako se mogu povećati crijevne bakterije? Postoje li lijekovi za to?

Jedan odgovor:
anongoodnurse
2016-02-11 07:11:26 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Ne nedostaje vam crijevnih bakterija, to je vrlo sigurno reći. Svatko ima crijevne bakterije u piku. Crijevne bakterije koje imate možda nisu optimalne, ali nitko niti ne zna koji je optimalni crijevni mikrobiom / mikrobiota. Studija učinka različitih populacija crijevne flore tek je u povojima. Najintenzivnije studije provode se na životinjskim modelima, a njihova primjenjivost na ljude još nije zajamčena.

Može li osoba promijeniti svoj mikrobiom s probioticima? Istraživači su i dalje dvojbeni. Mnogo je istraživanja koja pokazuju da je crijevna flora koju nosite tijekom svog života u velikoj mjeri određena u ranoj dojenačkoj dobi. Drugi vjeruju da se mikrobiom s vremenom mijenja; Pokazalo se da se to događa posebno zbog bolesti ili upotrebe antibiotika.

Dva su područja najvećih studija na ljudima pretilost (povezana s određenim sojevima crijevnih bakterija u određenim populacijama) i kao liječenje kolitisa Clostridium Difficile, a niti jedan se nalaz još ne može generalizirati na "normalnu" populaciju. Također je proučavana upalna bolest crijeva i neki drugi poremećaji, u manjoj mjeri. No kako promijeniti naše mikrobiome daleko je od poznate činjenice.

Međutim, ono u čemu se slažu znanstvenici koji proučavaju crijevni mikrobiom jest da je zdrava prehrana bolji način za uzgoj zdravog crijevnog mikrobioma nego uzimanje dodataka ili jedenje određene vrste hrane . Većina stručnjaka, na primjer, ne preporučuje jesti jogurt kao učinkovit način unosa probiotika. Većina jogurta (uključujući one sa živim kulturama) nemaju dovoljno CFU-a / porcije da bi se nešto promijenilo i nemaju raznolikost aktivnih kultura.

Pod zdravom prehranom podrazumijevaju prehranu bogatu prehranom u biljnoj hrani, s malo prerađene hrane i (koristeći prosječnu zapadnjačku prehranu kao osnovu) smanjene količine crvenog mesa, masne hrane i šećera.

Drugim riječima, probiotik nije dokazan, niti će vam vjerojatno pomoći, dok je zdravija prehrana.

Naravno, trebali biste zatražiti mišljenje liječnika zbog svog problema s probavom. U međuvremenu je dnevnik hrane / simptoma dobra ideja. U korijenu vašeg problema može biti alergija na hranu ili osjetljivost, a dnevnik hrane / simptoma mogao bi vam to pomoći utvrditi.

Smanjena raznolikost fekalnog mikrobioma u rekurentnoj Clostridium difficile— Pridruženi proljev
Ljudska prehrana, crijevni mikrobiom i imunološki sustav
Diet-Microbiota interakcije i njihove implikacije na zdrav život
Crijevna mikrobiota u zdravlju i bolestima < - Izvrsni (i dugački) pregledni članak.
Utjecaj crijevne mikrobiote na ljudsko zdravlje: integrirani pogled



Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...