Pitanje:
Zdrava i sportska prehrana, debljanje
Brovoker
2015-04-24 10:55:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Pozdrav, ovo je moj prvi post ovdje.

Pokušavam smršavjeti, hranim se zdravo i bavim se sportom barem pet dana u tjednu (trčanje i vožnja biciklom).

Dobio sam 100 grama za dva dana, u čemu griješim?

Evo moje prehrane:

Za doručak imam oko 30 grama zobenih pahuljica s malo soje mlijeko za ručak Jedem uglavnom povrće s malo piletine ili tune ili samo povrće. Za večeru jedem rižu od cjelovitih žitarica s pilećim prsima i opet puno povrća.

Tijekom dana pojedem oko dva komada voća, poput jabuke ili kivija, i popijem oko 2 litre vode.

Hvala vam.

Predložio bih vam da se prestanete često vagati. Vagajte najviše jednom tjedno. I nikada * nikada * težinu tog dana ne uzimajte kao hladnu i tešku činjenicu. Težina varira. Registrirajte svoje vage i promatrajte trend. To je jedino što je točno. Osim toga, je li mršavljenje zaista cilj? Ili je to gubitak masnog tkiva? Mogli biste dobiti malo mišića, a time i težine. Možda biste se trebali više usredotočiti na liniju struka, jer je to iskrenija mjera.
Dva odgovori:
Rok Sprogar
2015-04-24 13:58:18 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Sudeći prema vašem opisu, najvjerojatnije sve radite ispravno.

Ali u redu, ako biste htjeli biti potpuno sigurni, doista biste morali precizno izmjeriti unos kalorija u odnosu na potrošnju kalorija (s alat poput kronometra ili sth-a).

A što se tiče dobivanja 100 grama za 2 dana, to je samo brzopleto zaključivanje i lako spada u normalne svakodnevne oscilacije težine.

Osobno sam smršavio gotovo 20 kilograma u samo 24 sata u eksperimentu za mršavljenje - samo da bih dokazao koliko se vode može izgubiti (bez sagorijevanja gotovo nikakve tjelesne masti). I pogodite što ... sav taj izgubljeni kilogram vratio se nakon samo 2 dana moje uobičajene prehrane.

Drugim riječima, tih 100 grama lako bi moglo značiti da ste popili 1 dodatni dl vode ili da niste ne posjetite zahod prije vaganja ili nešto slično beznačajno.

Jedini način da budete sigurni dobivate li ili ne gubite stvarnu tjelesnu masnoću bio bi ako biste stvarno izmjerili postotak tjelesne masti. .ali čak i u ovom slučaju, mjerenja ne bi bila dovoljno precizna da potvrde što se zapravo događa ako se vaša težina promijeni za samo 100 grama.

Otkrio sam da težina lako može varirati za čak 500 grama od "buke", poput onoga kako ste nedavno popili piće, obrok, otišli na zahod itd. 100 grama je potpuno neuvjerljivo. Svakodnevno uspoređivanje kilograma besmislena je vježba. Bolja metoda je svakodnevno vaganje u istoj točki svoje rutine (npr. Uvijek prije doručka i nakon jutarnjeg posjeta zahodu), s istom odjećom (ili nedostatkom) i iz nje ne oblikujte * nikakve zaključke *. Zapišite ga i izračunajte prosjek jednom tjedno, a zatim ga koristite kao osnovu.
roserogue
2016-05-04 14:25:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Prema Beachbody

Šanse su da to nije masnoća, već privremena težina vode zbog upale

Kada vježbate da vaše tijelo prolazi kroz proces koji se naziva adaptacija, gdje uzrokujete mikro suze koje zacjeljuju i čine vaše mišiće jačima. Dok vas vaše tijelo liječi, oslobađa tvari

upalni posrednici koji se roje na tom području i vrše trijažu, donoseći ljekovite bijele krvne stanice i otvarajući krvne žile kako bi se isprali ostaci i toksini. Događa se toliko da područje natekne ili se upali.

To je normalno i samo privremeno, za nekoliko tjedana trebali biste primijetiti promjenu ako se toga pridržavate :). Nastavite pravilno jesti i dovoljno se odmorite, a vaše će se tijelo prilagoditi.

Još jedan manje vjerojatan razlog debljanja je taj što mišiće gradite brže nego što gubite masnoću. p>

Ovo je također u redu, samo budite strpljivi i trebali biste vidjeti rezultate.

Ako ste i dalje zabrinuti, preporučujem upotrebu tragača za hranom poput myFitnessPal kako biste bili sigurni da ulazite u prava količina kalorija i dobar omjer masti, bjelančevina i ugljikohidrata. Ponekad možda mislite da se hranite zaista zdravo, ali stvarnost je takva da ne postižete toliko dobar balans kao što ste mislili.

Dobrodošli u zdravlje SE :-). Imali ste pravo u referenci na svoj odgovor, ali postoji politika da reference trebaju biti što pouzdanije. [Evo popisa prijedloga] (http://meta.health.stackexchange.com/questions/112/what-are-reliable-sources) za neke od izvora. Za više informacija o načinu funkcioniranja web mjesta posjetite [pomoć] i [meta] (http://meta.health.stackexchange.com/). Hvala!


Ova pitanja su automatski prevedena s engleskog jezika.Izvorni sadržaj dostupan je na stackexchange-u, što zahvaljujemo na cc by-sa 3.0 licenci pod kojom se distribuira.
Loading...